javascript bölümünde ararsan bulabilirsin
<konu dışı>"ß $" Bunlar nedir yahu? Türkçemizde nacizane bir "B" harfi var birde "Ş" var üstelik. Atatürk, bu harfleri kullanalım diye getirmiş. Çekinmeyin kendi harfinizmiş gibi kullanın çünkü zaten sizin onlar.</konu dışı>
Arkada$ım ßurda Türkçeyi ßozucak ßi$imi yapıyoruz herkesin Yazı karakteri FarkLıdır. ßenim Yazı Karakterimde ßu. ßenim ßu $ekilde yazmamın Ulu Önder Atatürk le ne ilgisi var onu anlamadım.