SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkada$lar ßenim siteme girenlere 2. sitem otomatik olarak açılsın istiyorum ancak ßlockerlere yakalanıyo ßi tane Kod ßuldum iyi gißiydi 10 açılı$tan sadece 3 tane gönderiyo diğerleri ßlocker lere yakalanıyo ßunu engellemenin herhangi ßi yolu yokmu ?
javascript bölümünde ararsan bulabilirsin
<konu dışı>"ß $" Bunlar nedir yahu? Türkçemizde nacizane bir "B" harfi var birde "Ş" var üstelik. Atatürk, bu harfleri kullanalım diye getirmiş. Çekinmeyin kendi harfinizmiş gibi kullanın çünkü zaten sizin onlar.</konu dışı>