ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl herkesin yazı karakteri başka? Türkçede 29 harf var. bknz: ilk okul 1. sınıf
Türkçeyi bozmak mı? Katlediyorsun Türkçeyi:

1- Harflerine diyecek söz yok zaten.
2- Her kelimeye büyük harf ile başlanmaz. (Cümle başlangıcı ve özel isimlerde kullanılır.)
3- "mı", "mi" gibi soru ekleri ayrı yazılır ve hatta sonuna "?" konur.

Daha uzatılabilir bu liste ama ben uzatmıyayım. Sen Atatürk ile ilgisi yok diyorsan yoktur. Bu senin görüşün ama bence ilgisi var hemde çok...

Tamam bende bazen hata yapıyorum. Hata eleştirilecek birşey değil. Ama sen resmen dil bilgisini baştan yazmışsın kardeşim bunu görüpte yorum yapmazsam rahat uyuyamam ben. Bari kendini savunma el alışkanlığı de bırakmaya çalışıyorum de. Ama nerde o zihniyet.

Not: Tartışmayı uzatacaksan belilri bir çerçeve içerisinde MSN üzerinde tartışmaya her zaman açığım.
Kolay gelsin.

ßence sen i$i Siyasete Döküyosun neyse uzatmanın tartı$manın ßir anlamı yok ßeniM Yazı karakterim ßu $ekiLde ßu Kimseyi ilgilendirmez. ßen ßlocker Kodu sordum Sen harfLerden ßahsediyosun Neyse kapatalım Konuyu...