• 23-02-2010, 22:53:18
    #46
    RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım hepsi farklı sunuculada diyorum ve genel bir sorun var diyorum. Hala sunucudan diyorlar yav.
    Sana yorum yazmadımkı
    https://www.r10.net/1060481382-post1.html
    Buraya yazdım.
    V7 de hiç hack yemedim.
    Bir ara banada atıyorlardı şerefsizler v5 ama inc adminin adını deiştim düzeldi.
    V7 için pek bilgim yok.
  • 23-02-2010, 22:53:54
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Eğer varezden indirdiyseniz içnide shell var birisi anadizinde biriside images klasöründe.. varez kullanmayın çünki sadece shell yok muhtemelen kodlarada açık gömülmüş, eğer sahibinden temiz aldıysanız ozaman üreticisine başvurun Webloader banlıysa diğer nicki Webcolor sanırım..
  • 23-02-2010, 23:51:43
    #48
    RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümünü bulup burada yayınlatmak zor değil. R10 da arkadaşı mı yok bi konu açacak. Msn den söyledik dostum ilgilenmedi! Tamam sitemin biri lisanslı değil eyw. ama lisanslı olmayanıda buradan lisanslı diye aldım. Ama gel gör ki lisanslı olanlarda hacklendi hepsi farklı sunucularda. Serkay site hackleniyo diyorum lisanslı al açık kapanır diyo Niye alayım yav lisanslısıda hackleniyor lisanssızıda. Sen bi açığı kapatamadıktan sonra ne diye para vereyim ki? Kapat helal olsun tamam ama ben lisanslı alıp rahat edemedikden sonra boş yere para vermenin anlamı nedir sorarım?
    Yardımcı olmaya çalıştık kabul etmedin

    Problemini buradan bildir o zaman hep online orada
  • 24-02-2010, 00:00:28
    #49
    Üyeliği durduruldu
    KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olmaya çalıştık kabul etmedin

    Problemini buradan bildir o zaman hep online orada
    Ben kişiye özel bir yardım olmasın dedim. Konuya msj yazanları görüyorsunuz sanırım mağdur olanları görüyorsunuzdur! Benim sitem gitti zaten dostum 120K dan 3K ya indi bana bu saatden sonra edilecek yardım benim ne işime yarayacak? Böyle olmadan önce adama diyorum ki dostum böyle böyle bir durum var adam msn den yazmaya tenezzül etmiyor yav abartısız yarım saat msn de yazmasını bekledim yazmayınca köpek durumuna düşmektense yazmam dedim çıktım msn den. Şimdi msn istiyormuş neden? Haram olsun hakkım. Diyecek başka sözüm yok.
  • 24-02-2010, 00:02:18
    #50
    RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kişiye özel bir yardım olmasın dedim. Konuya msj yazanları görüyorsunuz sanırım mağdur olanları görüyorsunuzdur! Benim sitem gitti zaten dostum 120K dan 3K ya indi bana bu saatden sonra edilecek yardım benim ne işime yarayacak? Böyle olmadan önce adama diyorum ki dostum böyle böyle bir durum var adam msn den yazmaya tenezzül etmiyor yav abartısız yarım saat msn de yazmasını bekledim yazmayınca köpek durumuna düşmektense yazmam dedim çıktım msn den. Şimdi msn istiyormuş neden? Haram olsun hakkım. Diyecek başka sözüm yok.
    2000 kişide problem olmayıp 10 kişide problem var ise bunu kendinde ara bence aynı scripti 2000 kişi kullanıyor
  • 24-02-2010, 00:03:44
    #51
    Üyeliği durduruldu
    KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 kişide problem olmayıp 10 kişide problem var ise bunu kendinde ara bence aynı scripti 2000 kişi kullanıyor

    tamam arkadaşım problem bizde okey. Sen gül pişkin pişkin birşey derdimde yeri değil.
  • 24-02-2010, 00:20:08
    #52
    v5 iki farklı sitede 200k ya yakın
    v7 245k hit yaptım bir kere bile hacklenmedi scriptte açık vardır yoktur onu bilemem ama marezlerde bariz shell oldugunu gordum zaten fixte yayınlanmış bunca kişi kullanıyor bu scripti sorunsuz olarak.
  • 24-02-2010, 00:32:51
    #53
    Gereksiz mesajları temizledim, daha sakin arkadaşlar.
  • 24-02-2010, 00:38:52
    #54
    Yeniden yazıyorum bu mesajdan sonra herhangi bir konu ile alakasız mesaj atılırsa bu kez sadece silinmeyle kalmayacaktır.