RainBow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1060481382-post1.html
Buraya yazdım.
V7 de hiç hack yemedim.
Bir ara banada atıyorlardı şerefsizler v5 ama inc adminin adını deiştim düzeldi.
V7 için pek bilgim yok.
Arkadaşım hepsi farklı sunuculada diyorum ve genel bir sorun var diyorum. Hala sunucudan diyorlar yav.
aynı scripti 2000 kişi kullanıyor