Eğer varezden indirdiyseniz içnide shell var

birisi anadizinde biriside images klasöründe.. varez kullanmayın çünki sadece shell yok muhtemelen kodlarada açık gömülmüş, eğer sahibinden temiz aldıysanız ozaman üreticisine başvurun Webloader banlıysa diğer nicki Webcolor sanırım..