• 21-02-2010, 11:48:01
    #37
    Üyeliği durduruldu
    xLn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin.php adını değiştirin çözülücektir.
    her gelen aynı şeyi söylüyo bilen de bilmeyende
  • 22-02-2010, 11:02:19
    #38
    3 gündür 4. defa yönlendirme kodu atılıyor 2 siteme. Aynı sunucuda 2 tane v7 1 tane v8 sitem var. v8 siteye hiçbirşey olmuyor v7 iki siteyede yönlendirme kodu atılıyor. Şimdi sorun sunucuda mı v7'de mi? Admin paneline felan eriştiği yok adamın title'a yönlendirme kodu yazıyor düşünün artık.

    Yönlendiği site adresi ; po**oizlee.net
    Sahibini yakalarsam öpücem. Burdaysa, sitesini iyi korusun.
  • 23-02-2010, 13:11:34
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Hani ya yokmu cevap?? Siteyi başka sunucuya taşıdım gene aynı hani serkay sunucudan değil script lisanslı dosyaları sıfırdan kurdum. Site fişlendi koddan dolayı!! Kapatamıyomusun bi açığı?
  • 23-02-2010, 13:17:09
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Burada webloader Vxxxx. serilerinde açık yok diye o kadar konu açıldı o kadar scriptsten değil makineden hostunuzdan kaynaklanıyor dendi şimdi Serkay sormak istiyorum bir sitem var hadi bir makinede açık olur makinede 3-4-5-6 sındada olmazki ! Scriptsde açık yok diyorsun ama o zaman bu kodlar nasıl atılıyor halen anlamış değilim.Pekela scripste açık yok makinede açık yok neyde açık var o zaman bunuda anlamış değilim neyse anlaşılan Webloader scriptsleri devri bitti galiba öyle gözüküyor.


    Not: Her gün uğraşmaktan milletin pclerine zarar vericeğime vede her gün aynı sıkıntıyı çekiceğime en güzelini yaptım şu anda 35 K lık sitemi kapattım.Öyle mutluyumki anlatamam.

    İyi forumlar.
  • 23-02-2010, 22:30:23
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada webloader Vxxxx. serilerinde açık yok diye o kadar konu açıldı o kadar scriptsten değil makineden hostunuzdan kaynaklanıyor dendi şimdi Serkay sormak istiyorum bir sitem var hadi bir makinede açık olur makinede 3-4-5-6 sındada olmazki ! Scriptsde açık yok diyorsun ama o zaman bu kodlar nasıl atılıyor halen anlamış değilim.Pekela scripste açık yok makinede açık yok neyde açık var o zaman bunuda anlamış değilim neyse anlaşılan Webloader scriptsleri devri bitti galiba öyle gözüküyor.


    Not: Her gün uğraşmaktan milletin pclerine zarar vericeğime vede her gün aynı sıkıntıyı çekiceğime en güzelini yaptım şu anda 35 K lık sitemi kapattım.Öyle mutluyumki anlatamam.

    İyi forumlar.

    Geçmiş olsun harun aynı sorunu bende yaşadım fakat adam bi açıklama yapma tenezzülünde bile bulunmuyor yandaşları da hala script de açık yok diye konuşup duruyorlar.
  • 23-02-2010, 22:33:17
    #42
    RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun harun aynı sorunu bende yaşadım fakat adam bi açıklama yapma tenezzülünde bile bulunmuyor yandaşları da hala script de açık yok diye konuşup duruyorlar.
    https://www.r10.net/members/6529-webloader.html

    Banlı olunca bişiler yazmasıda mümkün olmuyor.
  • 23-02-2010, 22:41:50
    #43
    Üyeliği durduruldu
    KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/members/6529-webloader.html

    Banlı olunca bişiler yazmasıda mümkün olmuyor.
    Çözümünü bulup burada yayınlatmak zor değil. R10 da arkadaşı mı yok bi konu açacak. Msn den söyledik dostum ilgilenmedi! Tamam sitemin biri lisanslı değil eyw. ama lisanslı olmayanıda buradan lisanslı diye aldım. Ama gel gör ki lisanslı olanlarda hacklendi hepsi farklı sunucularda. Serkay site hackleniyo diyorum lisanslı al açık kapanır diyo Niye alayım yav lisanslısıda hackleniyor lisanssızıda. Sen bi açığı kapatamadıktan sonra ne diye para vereyim ki? Kapat helal olsun tamam ama ben lisanslı alıp rahat edemedikden sonra boş yere para vermenin anlamı nedir sorarım?
  • 23-02-2010, 22:46:49
    #44
    Sunucuda shell olabilir
  • 23-02-2010, 22:50:24
    #45
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuda shell olabilir
    Arkadaşım hepsi farklı sunuculada diyorum ve genel bir sorun var diyorum. Hala sunucudan diyorlar yav.