RainBow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun harun aynı sorunu bende yaşadım fakat adam bi açıklama yapma tenezzülünde bile bulunmuyor yandaşları da hala script de açık yok diye konuşup duruyorlar.
https://www.r10.net/members/6529-webloader.html

Banlı olunca bişiler yazmasıda mümkün olmuyor.