Burada webloader Vxxxx. serilerinde açık yok diye o kadar konu açıldı o kadar scriptsten değil makineden hostunuzdan kaynaklanıyor dendi şimdi Serkay sormak istiyorum bir sitem var hadi bir makinede açık olur makinede 3-4-5-6 sındada olmazki ! Scriptsde açık yok diyorsun ama o zaman bu kodlar nasıl atılıyor halen anlamış değilim.Pekela scripste açık yok makinede açık yok neyde açık var o zaman bunuda anlamış değilim neyse anlaşılan Webloader scriptsleri devri bitti galiba öyle gözüküyor.
Not: Her gün uğraşmaktan milletin pclerine zarar vericeğime vede her gün aynı sıkıntıyı çekiceğime en güzelini yaptım şu anda 35 K lık sitemi kapattım.Öyle mutluyumki anlatamam.
İyi forumlar.