KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/members/6529-webloader.html

Banlı olunca bişiler yazmasıda mümkün olmuyor.
Çözümünü bulup burada yayınlatmak zor değil. R10 da arkadaşı mı yok bi konu açacak. Msn den söyledik dostum ilgilenmedi! Tamam sitemin biri lisanslı değil eyw. ama lisanslı olmayanıda buradan lisanslı diye aldım. Ama gel gör ki lisanslı olanlarda hacklendi hepsi farklı sunucularda. Serkay site hackleniyo diyorum lisanslı al açık kapanır diyo Niye alayım yav lisanslısıda hackleniyor lisanssızıda. Sen bi açığı kapatamadıktan sonra ne diye para vereyim ki? Kapat helal olsun tamam ama ben lisanslı alıp rahat edemedikden sonra boş yere para vermenin anlamı nedir sorarım?