Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada webloader Vxxxx. serilerinde açık yok diye o kadar konu açıldı o kadar scriptsten değil makineden hostunuzdan kaynaklanıyor dendi şimdi Serkay sormak istiyorum bir sitem var hadi bir makinede açık olur makinede 3-4-5-6 sındada olmazki ! Scriptsde açık yok diyorsun ama o zaman bu kodlar nasıl atılıyor halen anlamış değilim.Pekela scripste açık yok makinede açık yok neyde açık var o zaman bunuda anlamış değilim neyse anlaşılan Webloader scriptsleri devri bitti galiba öyle gözüküyor.


Not: Her gün uğraşmaktan milletin pclerine zarar vericeğime vede her gün aynı sıkıntıyı çekiceğime en güzelini yaptım şu anda 35 K lık sitemi kapattım.Öyle mutluyumki anlatamam.

İyi forumlar.

Geçmiş olsun harun aynı sorunu bende yaşadım fakat adam bi açıklama yapma tenezzülünde bile bulunmuyor yandaşları da hala script de açık yok diye konuşup duruyorlar.