KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 kişide problem olmayıp 10 kişide problem var ise bunu kendinde ara bence aynı scripti 2000 kişi kullanıyor

tamam arkadaşım problem bizde okey. Sen gül pişkin pişkin birşey derdimde yeri değil.