Konu
v7 db açığı ?
24-02-2010, 00:03:44
#51
RainBow
Üyeliği durduruldu
KingCobra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2000 kişide problem olmayıp 10 kişide problem var ise bunu kendinde ara bence
aynı scripti 2000 kişi kullanıyor
tamam arkadaşım problem bizde okey. Sen gül pişkin pişkin birşey derdimde yeri değil.