
Arkadaşım hepsi farklı sunuculada diyorum ve genel bir sorun var diyorum. Hala sunucudan diyorlar yav.
Sana yorum yazmadımkı
https://www.r10.net/1060481382-post1.html
Buraya yazdım.
V7 de hiç hack yemedim.
Bir ara banada atıyorlardı şerefsizler v5 ama inc adminin adını deiştim düzeldi.
V7 için pek bilgim yok.