KingCobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımcı olmaya çalıştık kabul etmedin

Problemini buradan bildir o zaman hep online orada
Ben kişiye özel bir yardım olmasın dedim. Konuya msj yazanları görüyorsunuz sanırım mağdur olanları görüyorsunuzdur! Benim sitem gitti zaten dostum 120K dan 3K ya indi bana bu saatden sonra edilecek yardım benim ne işime yarayacak? Böyle olmadan önce adama diyorum ki dostum böyle böyle bir durum var adam msn den yazmaya tenezzül etmiyor yav abartısız yarım saat msn de yazmasını bekledim yazmayınca köpek durumuna düşmektense yazmam dedim çıktım msn den. Şimdi msn istiyormuş neden? Haram olsun hakkım. Diyecek başka sözüm yok.