Sayyac.Com AÇILDIIIIIII
68
●4.201
- 06-02-2010, 19:34:20Hocam site bi açılsa dediğiniz gibi güncelleme yapacaz ama site açılmıyoSati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Modeme resette attım boş..
DNS değiştirin demiş bazı arkadaşlarımız
dns değişikliğinde sadece biz girebiliriz peki ya üyeler ?
amaç zaten giren üyeleri tespit etmek biz tek başımıza girmişiz neye yarar - 06-02-2010, 19:37:23güncellediğin zaman sayyac.net in serverindeki kodu veriyor size ve ziyaretçilerde gözüküyo sayım
- 06-02-2010, 23:19:09nasıl açıldığı yok arkadaşımsant9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site açık. kodları vs. aldık ha şu an eksik sayıyo o doğru çünkü dns'ler tam olmadı sanırım.
