• 06-02-2010, 19:29:57
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kapalı
  • 06-02-2010, 19:34:20
    #56
    Sati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayyac.com a girip kodunuzu güncelleyin sorun kalmayacaktır...
    Hocam site bi açılsa dediğiniz gibi güncelleme yapacaz ama site açılmıyo
    Modeme resette attım boş..

    DNS değiştirin demiş bazı arkadaşlarımız
    dns değişikliğinde sadece biz girebiliriz peki ya üyeler ?
    amaç zaten giren üyeleri tespit etmek biz tek başımıza girmişiz neye yarar
  • 06-02-2010, 19:37:23
    #57
    güncellediğin zaman sayyac.net in serverindeki kodu veriyor size ve ziyaretçilerde gözüküyo sayım
  • 06-02-2010, 20:17:58
    #58
    Ahaa! şuanda normal şekilde bende açıldı
    kod alına biliyor şuanda ama ana sayfadaki forum kısmına tıkladıgımda hala yasaklı görünüyor.
  • 06-02-2010, 21:04:29
    #59
    Üyeliği durduruldu
    bende halen kapalı
  • 06-02-2010, 23:14:20
    #60
    30k eskik saydı sitemi problem var sanırım.
  • 06-02-2010, 23:18:00
    #61
    arkdaslar henuz acıldıgı yok rahat oln acılsa forum kısmından acıklama yaparlada ben hııc kod falan degısmedım acaba suan dogru sayıyormudr
  • 06-02-2010, 23:19:09
    #62
    sant9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkdaslar henuz acıldıgı yok rahat oln acılsa forum kısmından acıklama yaparlada ben hııc kod falan degısmedım acaba suan dogru sayıyormudr
    nasıl açıldığı yok arkadaşım site açık. kodları vs. aldık ha şu an eksik sayıyo o doğru çünkü dns'ler tam olmadı sanırım.
  • 07-02-2010, 04:39:53
    #63
    sonunda gözümüz aydın