• 04-02-2010, 15:47:07
    #19
    Evet onu unutmuşum tamam işte sorun yok o zaman mail adresine şifren gider
  • 04-02-2010, 15:52:19
    #20
    Dns oturmadı sanırım bende hala kapalı.
  • 04-02-2010, 18:20:57
    #21
    1 2 güne herkeste açılır muhtemelen.
  • 04-02-2010, 18:21:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ne siteymiş be kardeşim fan clubunu kurulur yakında
  • 04-02-2010, 18:25:37
    #23
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne siteymiş be kardeşim fan clubunu kurulur yakında
    Öyle tabiki boşbeleş sitemi sanıyorsun sayyac hizmetini
  • 04-02-2010, 18:26:10
    #24
    Hayırlı olsun diyelim. 2 gün farklı sayaç kullandım hitlerin %20'sini saymadı. Dün gece 23:00 gibi sayyac'ın yeni kodlarını koydum, sanki birazcık eksik gibi hitler ama tam olarak açıldığına göre artık %100 sayar. Kapatılması hata idi, açılması iyi oldu.
  • 04-02-2010, 18:26:20
    #25
    hayırlı olsun millete
  • 04-02-2010, 18:31:03
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Kyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle tabiki boşbeleş sitemi sanıyorsun sayyac hizmetini
    yo onuda nerden çıkardın ?
  • 04-02-2010, 18:33:36
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Dns sıfırladım temp sildim bende halen kapalı görünüyor. Off türktelekom öldürürsün sen adamı sinirden.. Neyse hayırlı olsun, çok iyi olmuş