• 04-02-2010, 20:11:43
    #28
    hala kapalı.
  • 04-02-2010, 20:26:11
    #29
    kapatılmış.
  • 04-02-2010, 21:29:25
    #30
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    bendede girmiyor hala inşallah yarın düzelir.
  • 04-02-2010, 21:33:14
    #31
    kodlar güncellenmiş dendi ama hala sayaçda eksik sayım var kısa sürede düzelir inş.
  • 04-02-2010, 21:39:22
    #32
    yanlış alarm
  • 04-02-2010, 23:45:18
    #33
    bendede açılmadı hala.
  • 05-02-2010, 14:08:27
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Halen kapalı bendede.
  • 05-02-2010, 14:22:10
    #35
    Kapalı
  • 06-02-2010, 00:12:36
    #36
    İşyerinde normal girebiliyorum ama evde hala kapalı görünüyor.