• 04-02-2010, 14:56:04
    #1
    az önce girdiğimde sayyac.com'un açıldığını gördüm. Hayırlı olsun.

    Hitlerin doğru sayması için eski sayyac kodunuzu kaldırıp yenisini alın.
  • 04-02-2010, 14:57:07
    #2
    evet dün gece 4 gibi açılmış durumdaydı hayırlı olsun
  • 04-02-2010, 14:57:50
    #3
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dün gece 4 gibi açılmış durumdaydı hayırlı olsun
    konusu var mı diye baktım olmayınca konu açtım. hayırlı olsun tekrar.
  • 04-02-2010, 14:58:41
    #4
    su an kapalı bende hâla
  • 04-02-2010, 15:06:18
    #5
    Bende de kapalı :S
  • 04-02-2010, 15:08:37
    #6
    Sayyac.com açıldı ama doğru bir şekilde sayım yapması için sayac kodunuzu tekrar almanızı istiyorlar eski kodunuz kalmasın ona göre bilginiz olsun..
  • 04-02-2010, 15:08:51
    #7
    hala kapali bende de..
  • 04-02-2010, 15:09:04
    #8
    hayırlı olsun açık bende de.
  • 04-02-2010, 15:10:05
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.

    Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.