az önce girdiğimde sayyac.com'un açıldığını gördüm. Hayırlı olsun.
Hitlerin doğru sayması için eski sayyac kodunuzu kaldırıp yenisini alın.
Sayyac.Com AÇILDIIIIIII
68
●4.201
- 04-02-2010, 14:57:50konusu var mı diye baktım olmayınca konu açtım. hayırlı olsun tekrar.MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2010, 15:10:05Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.
Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.
hayırlı olsun