Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.
Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.
aynen bende kaldırmadım fakat üstteki arkadaş sorun olacağını söylemiş.
Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.
Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.
Bende kaldırmadım ama dün gece 12'de sayyac.com'a baktığımda hitlerin doğru sayılması için eski kodları kaldırıp yeni kodumuzu almamızı istemişler ben değiştirdim ve eskisi gibi saymaya başladı..İsterseniz sizde bir bakın..