• 04-02-2010, 15:12:06
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.

    Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.
    aynen bende kaldırmadım fakat üstteki arkadaş sorun olacağını söylemiş.
  • 04-02-2010, 15:12:29
    #11
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir anda açılmaz arkadaşlar. Dns yönlendirmesi mantığıyla düşünün durumu.

    Bu arada ben sitelerimdeki sayyac kodlarını hiç kaldırmadım bile aynen devam edeceğimi bildiğim için. 1-2 güne raporlar normal haline gelmeye başlar.
    Bende kaldırmadım ama dün gece 12'de sayyac.com'a baktığımda hitlerin doğru sayılması için eski kodları kaldırıp yeni kodumuzu almamızı istemişler ben değiştirdim ve eskisi gibi saymaya başladı..İsterseniz sizde bir bakın..
  • 04-02-2010, 15:15:32
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    Eski domainden devam edilmeyecek mi yani ?
  • 04-02-2010, 15:15:59
    #13
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski domainden devam edilmeyecek mi yani ?
    eski domainden yeni kodla devam edilecekmiÅŸ hocam.
  • 04-02-2010, 15:16:54
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Uğraştıracak biraz o zaman 10 tane sitenin kodunu değiştirmek
  • 04-02-2010, 15:20:01
    #15
    Üyeliği 5-6 ay önce almıştım , işim olmadığı için bir kere bile üyeliğimle giriş yapmadım siteye , dolayısıyla şifrelerimin hepsini unuttum . Baştan mı koyacağız şimdi sayaçları
  • 04-02-2010, 15:30:49
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    Eski kodlarla bende normal sayıma başlamış. Saymamaya başlarsa yeni kodu alırız
  • 04-02-2010, 15:30:50
    #17
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliği 5-6 ay önce almıştım , işim olmadığı için bir kere bile üyeliğimle giriş yapmadım siteye , dolayısıyla şifrelerimin hepsini unuttum . Baştan mı koyacağız şimdi sayaçları
    Kullanıcı adınızı unutmadıysanız rahatlıkla yeni şifrenizi alabilirsiniz..Kendimden biliyorum
  • 04-02-2010, 15:37:45
    #18
    Kullanıcı adı zaten sayaç linkinde yazıyor