arkdaslar henuz acıldıgı yok rahat oln acılsa forum kısmından acıklama yaparlada ben hııc kod falan degısmedım acaba suan dogru sayıyormudr
nasıl açıldığı yok arkadaşım

site açık. kodları vs. aldık ha şu an eksik sayıyo o doğru çünkü dns'ler tam olmadı sanırım.