Webloader Görüntü Sorunu
18
●932
- 16-01-2010, 16:33:41Üyeliği durdurulduNe hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 16:37:34Üyeliği durdurulduBakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 16:42:28Üyeliği durdurulduSağol dostum bilgi verdiğin için. Şimdi lisans numarası veren bir yer var aklımda değil şuan. Orada site adını girdiğiniz zaman lisans numarası veriyor. Sanırım orada webloader arkadasın imzasıda vardı. O olay nedir acaba?keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 16:47:32Üyeliği durdurulduOrayı bende biliyorum fakat maalesef scripti kırmışlar yani hertürlü ücretsiz kullanabilirsiniz ama internete bedava yayanlar babalarının hayrına yaymaz tabi.Scriptin içine birçok kod ekleyip sizin sitenizi yönetebilirler.Bunuda göz önüne almanız gerekiyor.henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 19:42:36style.css dosyasına 777 yazma hakkı vermeniz lazım.Tekrar renkleri degiştirin sorun kalmaz.henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca sen varez kullanıp destek sitesi istiyorsun ve pişmiş şekilde interneten indirdim diyorsun.Git indirdigin yerden yardım iste neden buradan yardım istiyorsun.Sonra varez kullanıp 3 gün sonrada sitemi hacklediler webloader suçlu diye konuda açarsın sen digerlerinin yaptıgı gibi.O dagıtanlar babasının hayrına dagıtmıyor içine kod koyup senin siten hit yaptıgı an yönlendiriyorlar kendi sitelerine
Ayrıca 33 yaşında olduugna inanmıyorum - 16-01-2010, 21:47:30Üyeliği durduruldukimlik fotokopisini gönderiyim istiyorsan dostum. yada ispatlamak için ne istersen??? Neden inanmadıgını anlamadım ama önemli degil yaş mevzusu. Ben scripti yeni indirdim. Benden önce satın alıp kullananlar için ne olcak peki destek sitesi??? Üstelik ben bu scriptle yeni tanıstım ve gerek güvenlik, gerekse baska açılardan satın alınması gerektigini yeni öğrendim. Yorum yapmak çok kolaydır ama yorumu yaparken karşı insanın düşüncülerini bilmek, onu tanımak gerekir. Önerilerin içinde sagol...WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
