• 16-01-2010, 16:17:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ücretli bir script ama tek bir destek sitesi yok!! Nasıl iş bu?? Ben şimdi nasıl ücret verip alayım destek sitesi olmayan scripti?? Ücretsiz scriptlerin bile bir yığın destek sitesi mevcut..!
  • 16-01-2010, 16:20:54
    #11
    Destek sitesini napıcan hocam sen ver parayı al lisansı sorun yaşarsan o zaman sölersin akşamları sürekli MSN de online webloader zaten ki ücretli lisans alırsan da sorun yaşayacağını sanmıyorum... Hem suçlusun hem de gelmiş burda hesap soruyosun!!!
  • 16-01-2010, 16:33:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek sitesini napıcan hocam sen ver parayı al lisansı sorun yaşarsan o zaman sölersin akşamları sürekli MSN de online webloader zaten ki ücretli lisans alırsan da sorun yaşayacağını sanmıyorum... Hem suçlusun hem de gelmiş burda hesap soruyosun!!!
    Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
  • 16-01-2010, 16:37:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
    Bakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.
  • 16-01-2010, 16:42:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.
    Sağol dostum bilgi verdiğin için. Şimdi lisans numarası veren bir yer var aklımda değil şuan. Orada site adını girdiğiniz zaman lisans numarası veriyor. Sanırım orada webloader arkadasın imzasıda vardı. O olay nedir acaba?
  • 16-01-2010, 16:47:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol dostum bilgi verdiğin için. Şimdi lisans numarası veren bir yer var aklımda değil şuan. Orada site adını girdiğiniz zaman lisans numarası veriyor. Sanırım orada webloader arkadasın imzasıda vardı. O olay nedir acaba?
    Orayı bende biliyorum fakat maalesef scripti kırmışlar yani hertürlü ücretsiz kullanabilirsiniz ama internete bedava yayanlar babalarının hayrına yaymaz tabi.Scriptin içine birçok kod ekleyip sizin sitenizi yönetebilirler.Bunuda göz önüne almanız gerekiyor.
  • 16-01-2010, 19:42:36
    #16
    henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
    style.css dosyasına 777 yazma hakkı vermeniz lazım.Tekrar renkleri degiştirin sorun kalmaz.
    Ayrıca sen varez kullanıp destek sitesi istiyorsun ve pişmiş şekilde interneten indirdim diyorsun.Git indirdigin yerden yardım iste neden buradan yardım istiyorsun.Sonra varez kullanıp 3 gün sonrada sitemi hacklediler webloader suçlu diye konuda açarsın sen digerlerinin yaptıgı gibi.O dagıtanlar babasının hayrına dagıtmıyor içine kod koyup senin siten hit yaptıgı an yönlendiriyorlar kendi sitelerine

    Ayrıca 33 yaşında olduugna inanmıyorum
  • 16-01-2010, 21:47:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca 33 yaşında olduugna inanmıyorum
    kimlik fotokopisini gönderiyim istiyorsan dostum. yada ispatlamak için ne istersen??? Neden inanmadıgını anlamadım ama önemli degil yaş mevzusu. Ben scripti yeni indirdim. Benden önce satın alıp kullananlar için ne olcak peki destek sitesi??? Üstelik ben bu scriptle yeni tanıstım ve gerek güvenlik, gerekse baska açılardan satın alınması gerektigini yeni öğrendim. Yorum yapmak çok kolaydır ama yorumu yaparken karşı insanın düşüncülerini bilmek, onu tanımak gerekir. Önerilerin içinde sagol...
  • 16-01-2010, 22:22:50
    #18
    Birakin 3 kurusluk dunyada kalp kirmayin