LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek sitesini napıcan hocam sen ver parayı al lisansı sorun yaşarsan o zaman sölersin akşamları sürekli MSN de online webloader zaten ki ücretli lisans alırsan da sorun yaşayacağını sanmıyorum... Hem suçlusun hem de gelmiş burda hesap soruyosun!!!
Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.