Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
Bakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.