henry35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
Bakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.