Destek sitesini napıcan hocam sen ver parayı al lisansı sorun yaşarsan o zaman sölersin akşamları sürekli MSN de online webloader zaten ki ücretli lisans alırsan da sorun yaşayacağını sanmıyorum... Hem suçlusun hem de gelmiş burda hesap soruyosun!!!