keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın lisanslı alsanız scriptteki hata sayısı 0 a yakın olacaktır,böyle null olarak indirdiğiniz zaman hata ve açıklara rastlayabilirsiniz.Webloader msn üzerinden destek veriyor lisansınız olduğu zamanda istediğinizi sorabilirsiniz.
Sağol dostum bilgi verdiğin için. Şimdi lisans numarası veren bir yer var aklımda değil şuan. Orada site adını girdiğiniz zaman lisans numarası veriyor. Sanırım orada webloader arkadasın imzasıda vardı. O olay nedir acaba?