Ne hesabı kardeşim. 33 yaşında insanım ben. Yazılanları kendine göre yorumlayıp cevap verme. Sadece yorumda bulundum ben. Öyle sanal alemde hesapla kitapla işim olmaz.
style.css dosyasına 777 yazma hakkı vermeniz lazım.Tekrar renkleri degiştirin sorun kalmaz.
Ayrıca sen varez kullanıp destek sitesi istiyorsun ve pişmiş şekilde interneten indirdim diyorsun.Git indirdigin yerden yardım iste neden buradan yardım istiyorsun.Sonra varez kullanıp 3 gün sonrada sitemi hacklediler webloader suçlu diye konuda açarsın sen digerlerinin yaptıgı gibi.O dagıtanlar babasının hayrına dagıtmıyor içine kod koyup senin siten hit yaptıgı an yönlendiriyorlar kendi sitelerine
Ayrıca 33 yaşında olduugna inanmıyorum