• 27-10-2009, 21:58:01
    #19
    Hala doğrudur-yanlıştır tartışılıyor garip. Reklamveren size bağış yapmıyor o paraları. Geri dönüş almak için reklam veriyor adamlar. Reklamlara tıklatmak dolandırıcılıktır, hırsızlıktır bunun ötesi yok Reklamverene mail atıp para dilenin daha onurlu olur en azından
  • 27-10-2009, 22:02:07
    #20
    antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıkla yazsa mesele değil, zekamıza hakaret edercesine hepsine tıkla yazıyor inek, site zaten reklam sitesi...
    İfade müthis
  • 27-10-2009, 23:26:28
    #21
    antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu sitenin sahibini kınıyorum, eğer bir dini varsa kul hakkına girdiğini söylemem gerekiyor, eğer bir dini yoksa ona zaten diyecek bir şey yok...
    Bu forumda din olayını çok sık duymaya başladım )
    Eğer o site sahibi film yayınlasaydı esas o zaman kul hakkına girerdi.
    O filmi çekmek için biri para koyuyor, birileri emeğini koyuyor, birileri pazarlamasına, birileri reklamına, birileri yayınlanmasına emek harcıyor.

    Sonra bir web sitesi 5 kuruş vermediği bir filmi 5 kuruş vermeyen beleşçilere online izletiyor.

    Webmasterın dini var mı yok mu bilmem. Ama kul hakkı nedir? Hangi durumlarda yenir biraz daha düşünmeniz lazım. Düşünürken aynaya bakmanızı da öneririm ))
  • 28-10-2009, 00:07:35
    #22
    uyanık ser.fs.z hem tesvik yapıyor hemde film koymuyor hadi millet tıkladı bari sonuçta bi film goster adamlara..
    30 yasına gelmiş ve kul hakkını ayırt edemeyen boyle insanları savunanları gordukcede şaşırıyorum.
  • 28-10-2009, 00:23:13
    #23
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyanık ser.fs.z hem tesvik yapıyor hemde film koymuyor hadi millet tıkladı bari sonuçta bi film goster adamlara..
    30 yasına gelmiş ve kul hakkını ayırt edemeyen boyle insanları savunanları gordukcede şaşırıyorum.
    Lafın bana ise web site sahibi ile ne alakam var ne avukatıyım.
    Ama internette w*rez film izlemeye kalkan adam, korsan film izletiyormuş gibi yapıp reklamdan para kazanmaya çalışan uyanık kadar suçludur.

    Kendini müslüman sayan sütten çıkma ak kaşıklar parasını vermeden kul hakkı yiyerek film seyretmese öyle adamlar da lisanssız film üzerinden milleti kandırmayacak.

    Birileri hiç aynaya bakmadan milletin yediği kul hakkından bahsederse sorarlar adama. Senin ne işin var parasını vermediğin filmi izleme peşinde diye.

    30 yaşına gelince sen de anlarsın kul hakkının ne olduğıunu. Çünkü bari film koysaydın derken kul hakkı nedir anlamadığını ortaya koydun. O zaman da biri sana çıkar der 30 yaşına gelmiş kul hakkını ayırt edemiyor diye...
  • 28-10-2009, 01:33:53
    #24
    Platin üye
    Filme niye takıldın ki, ben anlayışa karşıyım kardeşim, film olmasında başka bir içerik olsun ne fark eder, webmaster sunduğu belirttiği şeyi sunuyormu sunmuyormu ona bakarım...

    Bir dine mensup olduğum için ve dinde yaşamın temel taşı olduğu için onu kullanırım, bunda yadırgayacak bir şey göremedim...

    Aklı sıra felsefe yapıyorsunuz...
  • 28-10-2009, 05:03:14
    #25
    Üyeliği durduruldu
    site adamın sitesiyse hertarafa reklam koyabilir keyfi bir iş.tıklama zorunlu diyorsa şikayet edeceksin.
    bu arada her site açan webmaster değildir. bizim bakkalın çıkarığıda açıyor.belki onun sitesidir.

    internetten film izlemekte kul hakkına girer.film yayınlamakta. öteki tarafta söylersiniz zebanilere abi biz embed kod ekledik ama
    film sitesi açıp film var havası verip içerik koymamak etik olarak yanlıştır.
    kısacası bu kişilerin beyninde 1 hücre çalışır.napmak lazım onlardan akıllı olmak lazım.sonra dersin.
    demedimmi ibrahim
  • 28-10-2009, 05:47:46
    #26
    Üyeliği durduruldu
    herkes önce kendi takvasına baksın
    yargılamak kimsenin haddi değil
    lekum dinukum ve liye din!
  • 28-10-2009, 08:43:12
    #27
    Platin üye
    2 dakika konuşmaya gelmiyor, biz bir web faciasını dile getirdik, soluğu burada alan başımıza bilge kesildi...e tabi herkesin söyleyecek bir sözü vardır, bunu genelde sizvri zekalılar laf sokuşturma şeklinde yaparlar, ince bir zekaya! sahip olduklarını düşünürler...

    Benim illegal film izlediğimi biliyormusunuz?! ya orjinalini sinemada izlediysem ya bende varsa! ya sadece fragmanına bakacaksam!

    Zannediyorum diyip laf kalabalığı yapmayın, ben zannettiğim bir şeyi söylemedim, tesbit ettiğim bir şeyi söyledim, r10 da bu din mevzusundan çok ağzı yanan pornocu arkadaş var biliyorum ama herkes haddini bilsin kardeşim...

    Ne yani siz kullanmıyorsunuz ağzınıza almıyorsunuz diye bizdemi dini bir kelime içinde kullanamayacağız!