
2 dakika konuşmaya gelmiyor, biz bir web faciasını dile getirdik, soluğu burada alan başımıza bilge kesildi...e tabi herkesin söyleyecek bir sözü vardır, bunu genelde sizvri zekalılar laf sokuşturma şeklinde yaparlar, ince bir zekaya! sahip olduklarını düşünürler...
Benim illegal film izlediğimi biliyormusunuz?! ya orjinalini sinemada izlediysem ya bende varsa! ya sadece fragmanına bakacaksam!
Zannediyorum diyip laf kalabalığı yapmayın, ben zannettiğim bir şeyi söylemedim, tesbit ettiğim bir şeyi söyledim, r10 da bu din mevzusundan çok ağzı yanan pornocu arkadaş var biliyorum ama herkes haddini bilsin kardeşim...
Ne yani siz kullanmıyorsunuz ağzınıza almıyorsunuz diye bizdemi dini bir kelime içinde kullanamayacağız!