Hala doğrudur-yanlıştır tartışılıyor garip. Reklamveren size bağış yapmıyor o paraları. Geri dönüş almak için reklam veriyor adamlar. Reklamlara tıklatmak dolandırıcılıktır, hırsızlıktır bunun ötesi yok Reklamverene mail atıp para dilenin daha onurlu olur en azından