Antiarabesk, bu durum hiç etik değil, ama artık alışıla gelmiş bir durum oldu.
Tek çaresi, reklam verene şikayet etmek.
Webmasterlik bumudur yani?!
28
●1.469
- 28-10-2009, 08:47:51Üyeliği durduruldu
- 28-10-2009, 08:54:09Biz anladık.antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk konuyu açtığın kısımda ne amaç için konuyu açtığını anladık ama bunu ısrarla başka amaç için kullanmak isteyenler her forumda olduğu gibi burada da var. Olaya bakış açıları farklı olması nedeni ile kaynaklanan bir durum. Herkesin görmek istediği şey başka olunca ister istemez ortaya anlaşmazlıklar çıkıyor. Konuyu açmak istedikçe bir açıkoturum edasında uzatılıp gidebilir. Mesela ben konuyu görmüş olsam ilk önce dini kısmını değil videonun olup olmadığını ve sizin gibi bütün reklamlara tıklayın kısmını yadırgardım. Zaten siteye girince kim olursa olsun videosu olmayan bir sitede reklama tıklarsa bu durum aklına gelir. Filmin lisanslı veya lisanssız olması değil. Neyse uzatmaya gerek yok. Bırakın kandırsın. Uzun süreli aldatmaca kendisine zarardır.
2 dakika konuşmaya gelmiyor, biz bir web faciasını dile getirdik, soluğu burada alan başımıza bilge kesildi...e tabi herkesin söyleyecek bir sözü vardır, bunu genelde sizvri zekalılar laf sokuşturma şeklinde yaparlar, ince bir zekaya! sahip olduklarını düşünürler...