antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 dakika konuşmaya gelmiyor, biz bir web faciasını dile getirdik, soluğu burada alan başımıza bilge kesildi...e tabi herkesin söyleyecek bir sözü vardır, bunu genelde sizvri zekalılar laf sokuşturma şeklinde yaparlar, ince bir zekaya! sahip olduklarını düşünürler...

Benim illegal film izlediğimi biliyormusunuz?! ya orjinalini sinemada izlediysem ya bende varsa! ya sadece fragmanına bakacaksam!

Zannediyorum diyip laf kalabalığı yapmayın, ben zannettiğim bir şeyi söylemedim, tesbit ettiğim bir şeyi söyledim, r10 da bu din mevzusundan çok ağzı yanan pornocu arkadaş var biliyorum ama herkes haddini bilsin kardeşim...

Ne yani siz kullanmıyorsunuz ağzınıza almıyorsunuz diye bizdemi dini bir kelime içinde kullanamayacağız!
Biz anladık.

İlk konuyu açtığın kısımda ne amaç için konuyu açtığını anladık ama bunu ısrarla başka amaç için kullanmak isteyenler her forumda olduğu gibi burada da var. Olaya bakış açıları farklı olması nedeni ile kaynaklanan bir durum. Herkesin görmek istediği şey başka olunca ister istemez ortaya anlaşmazlıklar çıkıyor. Konuyu açmak istedikçe bir açıkoturum edasında uzatılıp gidebilir. Mesela ben konuyu görmüş olsam ilk önce dini kısmını değil videonun olup olmadığını ve sizin gibi bütün reklamlara tıklayın kısmını yadırgardım. Zaten siteye girince kim olursa olsun videosu olmayan bir sitede reklama tıklarsa bu durum aklına gelir. Filmin lisanslı veya lisanssız olması değil. Neyse uzatmaya gerek yok. Bırakın kandırsın. Uzun süreli aldatmaca kendisine zarardır.