site adamın sitesiyse hertarafa reklam koyabilir keyfi bir iş.tıklama zorunlu diyorsa şikayet edeceksin.
bu arada her site açan webmaster değildir. bizim bakkalın çıkarığıda açıyor.belki onun sitesidir.

internetten film izlemekte kul hakkına girer.film yayınlamakta. öteki tarafta söylersiniz zebanilere abi biz embed kod ekledik ama
film sitesi açıp film var havası verip içerik koymamak etik olarak yanlıştır.
kısacası bu kişilerin beyninde 1 hücre çalışır.napmak lazım onlardan akıllı olmak lazım.sonra dersin.
demedimmi ibrahim