antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu sitenin sahibini kınıyorum, eğer bir dini varsa kul hakkına girdiğini söylemem gerekiyor, eğer bir dini yoksa ona zaten diyecek bir şey yok...
Bu forumda din olayını çok sık duymaya başladım )
Eğer o site sahibi film yayınlasaydı esas o zaman kul hakkına girerdi.
O filmi çekmek için biri para koyuyor, birileri emeğini koyuyor, birileri pazarlamasına, birileri reklamına, birileri yayınlanmasına emek harcıyor.

Sonra bir web sitesi 5 kuruş vermediği bir filmi 5 kuruş vermeyen beleşçilere online izletiyor.

Webmasterın dini var mı yok mu bilmem. Ama kul hakkı nedir? Hangi durumlarda yenir biraz daha düşünmeniz lazım. Düşünürken aynaya bakmanızı da öneririm ))