Bu sitenin sahibini kınıyorum, eğer bir dini varsa kul hakkına girdiğini söylemem gerekiyor, eğer bir dini yoksa ona zaten diyecek bir şey yok...
Bu forumda din olayını çok sık duymaya başladım

)
Eğer o site sahibi film yayınlasaydı esas o zaman kul hakkına girerdi.
O filmi çekmek için biri para koyuyor, birileri emeğini koyuyor, birileri pazarlamasına, birileri reklamına, birileri yayınlanmasına emek harcıyor.
Sonra bir web sitesi 5 kuruş vermediği bir filmi 5 kuruş vermeyen beleşçilere online izletiyor.
Webmasterın dini var mı yok mu bilmem. Ama kul hakkı nedir? Hangi durumlarda yenir biraz daha düşünmeniz lazım. Düşünürken aynaya bakmanızı da öneririm

))