uyanık ser.fs.z hem tesvik yapıyor hemde film koymuyor hadi millet tıkladı bari sonuçta bi film goster adamlara..
30 yasına gelmiş ve kul hakkını ayırt edemeyen boyle insanları savunanları gordukcede şaşırıyorum.
Lafın bana ise web site sahibi ile ne alakam var ne avukatıyım.
Ama internette w*rez film izlemeye kalkan adam, korsan film izletiyormuş gibi yapıp reklamdan para kazanmaya çalışan uyanık kadar suçludur.
Kendini müslüman sayan sütten çıkma ak kaşıklar parasını vermeden kul hakkı yiyerek film seyretmese öyle adamlar da lisanssız film üzerinden milleti kandırmayacak.
Birileri hiç aynaya bakmadan milletin yediği kul hakkından bahsederse sorarlar adama. Senin ne işin var parasını vermediğin filmi izleme peşinde diye.
30 yaşına gelince sen de anlarsın kul hakkının ne olduğıunu. Çünkü bari film koysaydın derken kul hakkı nedir anlamadığını ortaya koydun. O zaman da biri sana çıkar der 30 yaşına gelmiş kul hakkını ayırt edemiyor diye...