****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekşisözlük kapatılıyor
51
●3.209
- 17-04-2007, 23:51:14Üyeliği durduruldubu konu tartışılabilir. benim düşünceme göre google, r10 gibi bir site değildir. sadece yön göstericidir.çünkü içerik barındırmıyor. birisi size, mehmet bey nerede diye sorduğunda, siz mehmet bey'i gösterirsiniz. mehmet bey'in adama neler söyleyeceği sizi ilgilendirmez.cachelerde sorun olabilir ama ona sebep olan da yine site sahibi. içeriğin yayınlanmasına izin veren o çünkü.ama farklı görüşler olabilir.tartışmaya açık bir konu.Webustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca google hukuka uymuyorsa, onun sahipleri de cezalandırılır.yeter ki, başvuru yapılsın.
Atatürk'e hakaret bizde özel düzenlemeye tabiidir. internetle, diğer yayınları ayırmaya bile gerek yok.
r10'a hakaret içeren mesaj yazılırsa, yine suç olacaktır. üyelik sözleşmeleri bu işe yarar.yayınlanan mesajdan kimin sorumlu tutulacağı belirtilir. ama kişisel görüşüm, sözleşmede "mesajdan üye sorumludur" bile yazsa, site sahibi sorumluluktan kurtulamaz. gerekli önlemleri almalı. suçu ortadan kaldıran haller belirlidir: imkansızlık, nefsi müdafaa, vs. - 17-04-2007, 23:51:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu ekşi kendine gelicek yavaş yavaş böyle olaylarla.Sevmiyorum bu siteyi.Yorumların çoğu salakça.Genelde *** atmalarla dolu.Hiç 10 dakkamı ayırarak sitede dolaşmadım, dolaşamadım.Kapatılsın ama adnan hoca yüzünden falan değil..
- 17-04-2007, 23:51:51Misafirdava açacak zamanın paran varsa ve elinde doğru kanıtlar var ise hiç durma.Cobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2007, 23:55:21Üyeliği durdurulduPara ve zaman gerekmiyor. Zaten avukatım, para desen 150 YTL gibi bir masraftı geçen sene şimdi ne olmuştur bilemiyorumda.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte tek garip olan Kanıt;
R10 a proxy ile gir, küfür et hemen caps al ve dava aç. Kesin kazanırsın yasalarda böyle bir boşluk varsa. Bu taktikle mynet dahil olmak üzere her site kapattırılabilir. Ziyaretçi defteri olması, yada haberlerin bile yorumlanabiliyor olması yeterli. Bknz: Sabah, milliyet v.s. siteleri.
Hatta tek bir dava kazanırsanız, örnek teşkil ederek onlarca davayı tek oturumda kazanıp toplu bir kapattırma bile yaptırılabilir. Çok zor değil 10 günde tüm internet dünyasını temizleyebilirsiniz - 17-04-2007, 23:57:13Aynen katılıyorum buna.İnsanlara hakaret ediliyori ve cvp veremiyorlar sadece izliyorlar, ben bile cogu zaman sinirleniyorum yorumlara.Orada mizahi veya başka türlü yorumlar yapılabilir, ama hakaretler le iftiralar la dolmuş öylede gidiyor.İnşallah kapatırlar..bilgi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2007, 23:59:35Misafir
- 18-04-2007, 00:00:31Misafir