Özgürlük demek insanlara iftira atmak, aşağılamak demek değildir. Ekşi sözlük bildiğim kadarıyla herkesin düşüncelerini yazabildiği bir forum değil. Sadece seçilmiş kişilerin yazabildiği, aleyhinde yazılanların ise sadece seyredebildiği veya böyle mahkeme kararıyla haklarını arayabildiği bir ortam.
Aynen katılıyorum buna.İnsanlara hakaret ediliyori ve cvp veremiyorlar sadece izliyorlar, ben bile cogu zaman sinirleniyorum yorumlara.Orada mizahi veya başka türlü yorumlar yapılabilir, ama hakaretler le iftiralar la dolmuş öylede gidiyor.İnşallah kapatırlar..