• 17-04-2007, 20:47:29
    #19
    Misafir
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi oldu İslam'ı karalamak için adnan hocaya yapmadığı kalmadı milletin.
    Konuyu Dine hiç çekme karacoder hiç çekilmez bi hal alır konu
  • 17-04-2007, 21:05:01
    #20
    Ya netle ne işi var bu adamların , ne alıp veremedikleri var :S
  • 17-04-2007, 21:07:53
    #21
    Misafir
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya netle ne işi var bu adamların , ne alıp veremedikleri var :S
    İnternet hernekadar ''sanal'' diyerk çöpe atılsada genç ve dinamik kitlelerin tıpkı gerçek hayattaki gibi nereye yönlendirileceğinide belirliyor.

    İnternette x kişi tarafından yazılan ve birden fazla insan tarafından okunan her yazı artık hukuku ilgilendiriyor.
  • 17-04-2007, 23:29:35
    #22
    Özgürlük demek insanlara iftira atmak, aşağılamak demek değildir. Ekşi sözlük bildiğim kadarıyla herkesin düşüncelerini yazabildiği bir forum değil. Sadece seçilmiş kişilerin yazabildiği, aleyhinde yazılanların ise sadece seyredebildiği veya böyle mahkeme kararıyla haklarını arayabildiği bir ortam.

    Scharfschütze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adnan Hoca'nın nette ne işi varmış, mankenlerle harem kuruyordu bir aralar. Herhalde artık kendini nete verdi.
    Belki farkında değilsin ama ekşisözlüğün kapanmasına sebep olan şeyin aynısını burada yapıyorsun.
  • 17-04-2007, 23:33:43
    #23
    Bir haber çıkmış doğruluğu nekadar bilmiyorum ama Atatürk'e hakaret internette suç sayılmıyor diye..Eğer bu yoldan çıkarsak,Adnan hoca kim?
  • 17-04-2007, 23:36:13
    #24
    Misafir
    umutcanyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir haber çıkmış doğruluğu nekadar bilmiyorum ama Atatürk'e hakaret internette suç sayılmıyor diye..Eğer bu yoldan çıkarsak,Adnan hoca kim?
    Kim demişse yalan söylemiş.

    Tam aksine Artık ''Web ortamında'' Atatürke hakaret ''Kanunende'' suç.Yasa onanalı 2 hafta olmuyor.Haber bulursam yayınlarım
  • 17-04-2007, 23:39:30
    #25
    Misafir
    şuanda objektifte adnan hocanın konusu işleniyor
  • 17-04-2007, 23:43:10
    #26
    aynı davadan abanada açıldı
    avukatları bizide mahkemeye verdi. üyenin birinin yazdığı yazı yüzünden
  • 17-04-2007, 23:47:43
    #27
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim demişse yalan söylemiş.

    Tam aksine Artık ''Web ortamında'' Atatürke hakaret ''Kanunende'' suç.Yasa onanalı 2 hafta olmuyor.Haber bulursam yayınlarım
    Söylediğim haberi buldum evet dediğim gibi bir kanun var.Öm'le gönderidim