Özgürlük demek insanlara iftira atmak, aşağılamak demek değildir. Ekşi sözlük bildiğim kadarıyla herkesin düşüncelerini yazabildiği bir forum değil. Sadece seçilmiş kişilerin yazabildiği, aleyhinde yazılanların ise sadece seyredebildiği veya böyle mahkeme kararıyla haklarını arayabildiği bir ortam.

Scharfschütze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adnan Hoca'nın nette ne işi varmış, mankenlerle harem kuruyordu bir aralar. Herhalde artık kendini nete verdi.
Belki farkında değilsin ama ekşisözlüğün kapanmasına sebep olan şeyin aynısını burada yapıyorsun.