• 17-04-2007, 19:48:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    saçmalık..
  • 17-04-2007, 19:52:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gireriz biz ya
    Her engellenen siteye girilmeseydi ohooo
  • 17-04-2007, 20:00:31
    #12
    Hakaret edene ceza verin kardeşim. Yazan kişinin bilgilerine bakıp adama ulaşıp ona tazminat ödeteceksiniz. Sitenin ne suçu var özellikle yazıyı sildi iseler. İnternet özgürlüğüne darbedir bu. Hakaret edene ne diyim artık ben adamlar internette her yere istedikleri her kişi hakkında akıllarına geleni yazabileceklerini sanıyorlar.

    Halkta özgürlük sınırı yok yöneticilerde ise özgürlüğe sınır koyma sınırı yok. Sanırım anladınız...
  • 17-04-2007, 20:19:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sitenin içeriğinden, yazıyı yazan gibi sitenin yöneticisi de sorumludur. millet yazıyor ben ne yapayım diyemez. adam gibi tek tek kontrol edecek. yapamıyorsa bu işle uğraşmayacak. bir reklama 10 bin dolar isterken site sahibi benim diyen adam, sitesinin sorumluluğunu da alacak. kanun da bunu emrediyor.

    yazıyı kaldırdık kurtulduk olmaz. yazı kaldırılana kadar geçen süre ne olacak? empati budur. adnan denen tipe hakaret edildiği gibi, bize de hakaret edilebilir. o zaman ne diyeceğiz? olur öyle, sorun değil mi?

    sansür, düşünce özgürlüğünün önüne geçerse kötüdür. kişi haklarını koruyorsa iyidir. adnan denen tip de kanun önünde insandır ve hakları korunur. bu, bizim de korunacağımızın garantisidir.

    ben kanun koyucu olsam böyle yapmam, o ayrı. sitenin sahibine 100 bin lira manevi tazminat cezası veririm. bir daha kimseye hakaret edilmesine izin vermez, 24 saat sitenin başında oturur.
  • 17-04-2007, 20:22:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin içeriğinden, yazıyı yazan gibi sitenin yöneticisi de sorumludur. millet yazıyor ben ne yapayım diyemez. adam gibi tek tek kontrol edecek. yapamıyorsa bu işle uğraşmayacak. bir reklama 10 bin dolar isterken site sahibi benim diyen adam, sitesinin sorumluluğunu da alacak. kanun da bunu emrediyor.

    yazıyı kaldırdık kurtulduk olmaz. yazı kaldırılana kadar geçen süre ne olacak? empati budur. adnan denen tipe hakaret edildiği gibi, bize de hakaret edilebilir. o zaman ne diyeceğiz? olur öyle, sorun değil mi?

    sansür, düşünce özgürlüğünün önüne geçerse kötüdür. kişi haklarını koruyorsa iyidir. adnan denen tip de kanun önünde insandır ve hakları korunur. bu, bizim de korunacağımızın garantisidir.

    ben kanun koyucu olsam böyle yapmam, o ayrı. sitenin sahibine 100 bin lira manevi tazminat cezası veririm. bir daha kimseye hakaret edilmesine izin vermez, 24 saat sitenin başında oturur.
    google siteleri indexlemeden önce insan gücüyle test etsin.
    daha sonra indexlediği tüm siteleri 24 saat gözetim altında tutup hakaret vs. olup olmadığını kontrol etsin.
    senin dediğin buna çıkıyor.
  • 17-04-2007, 20:29:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    testere, kesinlikle haklısın.. Özgürlük ile başıboşluk aynı şey değildir..
  • 17-04-2007, 20:36:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    testere;

    Şimdi r10 da birine hakaret edilse, ve bu caps alınıp savcılığa gidilse,

    radminmi suçludur, r10 mu suçludur, yoksa hakareti edenmi suçludur?
  • 17-04-2007, 20:45:55
    #17
    Misafir
    Cobra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    testere;

    Şimdi r10 da birine hakaret edilse, ve bu caps alınıp savcılığa gidilse,

    radminmi suçludur, r10 mu suçludur, yoksa hakareti edenmi suçludur?
    ona davetiye veren adam ve zamanında müdahele etmeyen yetkili suçludur
  • 17-04-2007, 20:45:58
    #18
    iyi oldu İslam'ı karalamak için adnan hocaya yapmadığı kalmadı milletin.