Hakaret edene ceza verin kardeşim. Yazan kişinin bilgilerine bakıp adama ulaşıp ona tazminat ödeteceksiniz. Sitenin ne suçu var özellikle yazıyı sildi iseler. İnternet özgürlüğüne darbedir bu. Hakaret edene ne diyim artık ben adamlar internette her yere istedikleri her kişi hakkında akıllarına geleni yazabileceklerini sanıyorlar.
Halkta özgürlük sınırı yok yöneticilerde ise özgürlüğe sınır koyma sınırı yok. Sanırım anladınız...