Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ekşi kendine gelicek yavaş yavaş böyle olaylarla.Sevmiyorum bu siteyi.Yorumların çoğu salakça.Genelde *** atmalarla dolu.Hiç 10 dakkamı ayırarak sitede dolaşmadım, dolaşamadım.Kapatılsın ama adnan hoca yüzünden falan değil..
+1

(10 karakter)