Konu
Ekşisözlük kapatılıyor
17-04-2007, 23:59:35
#34
zedrh+
Misafir
Gangstamonu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu ekşi kendine gelicek yavaş yavaş böyle olaylarla.Sevmiyorum bu siteyi.Yorumların çoğu salakça.Genelde *** atmalarla dolu.Hiç 10 dakkamı ayırarak sitede dolaşmadım, dolaşamadım.Kapatılsın ama adnan hoca yüzünden falan değil..
+1
(10 karakter)