Herkesin yılı maddi olarak benzemiş
Ben saglik bakimdan kotu bişey gecirmedim Allaha şükür.
Bu sene lise bitti(Diploma alamadik).Ise girdim ilk defa 2ay calistim biraktim.
5Sene net hayatimdan sonra ece PC aldim. 4Google ceki aldim Hala bitmedi parasi. 30+domain oldu siteler iyi gidiyor.
Bu sene manitadan ayrildim Yaz sonunda hala bosum 2aydir ( Güzel kızlara duyurulur

)
Gözüm arabada filan degil cogu parayı eve veriyorum ama en azindan 2006 da INSALLAH bi laptop ve su diplomayı alirim subat sinavlarinda
Bu arada 2005 te tanistigim nice güzel arkadaslarima tesekkur ediyorum.Her zaman yanimda olduklari icin 2006 da daha güzel geçmesi dileğiyle
Bu arada YILBAŞI nda nerdeyiz. Ben surayı dusunuyorum da kizla gitmek pahalı Furkaned ile dusunuyoz
http://www.biletix.com/live/wtsevent.php?Eventcd=FULA5