• 05-12-2005, 23:29:57
    #28
    Misafir
    2005 ocak - haziran arası ders çalıştım full time zati ayrıca ünv. kazandım diye sevinirken hayatımın hatasını yaptığımı anladığıma kadar.. en iyiside dizayn1st katkılarıyla ve googledan çömdüğümüz paralarla..bu yıl iyi geçti
  • 06-12-2005, 00:22:57
    #29
    Misafir
    ilk önce sağlık sorunum olmadı hiçbir sevdiğimi kaybetmedim yalnızca ananemin felç geçirmesi beni üzdü.

    onun dışında ekonomik olarak çok iyi geçti mp3 felam derken reklam şudur budur baya para kazandım sonra siteyi sattım satmamın arkasından siteyi müyap kapattı 2005 ballıydı. kötü olan 2 adet adsense esabımda 3 bin dolar param uçtu.

    araba alacak param vardı ama babama verdim ona daha fazla lazım.
  • 06-12-2005, 00:26:04
    #30
    Üyeliği durduruldu
    2005 Kredi Kartlarından dolayı canımı sıkan bir yıl oldu
  • 06-12-2005, 02:38:58
    #31
    2005 benim için sıkıntı yılı oldu yıl sonuna geldik hiçbi sınavı veremedik daha sınavlara hazırlıkla geçen bir yıl web alemindede yoktum 1 yıldan fazla süre psikolojim bozulmuş durumda toparlanmaya çalışıyorum...
    2006 yı dolu dolu yaşamak lazım 2 yılın acısını çıkaracağım her anlamda...
  • 06-12-2005, 06:36:09
    #32
    Bodrum'dan Antalya'ya geçtim. En önemli değişiklik bu oldu 2005 de. Bir de ilk defa bu kadar fazla rus kızı tüm sezon boyunca bir arada gördüm :P çok iyiler...
  • 06-12-2005, 13:34:50
    #33
    Misafir
    bu yıl hiç iyi geçmedi hiççç adam gibi googleden bi çek alamadım lanet olsun bugünde atıldım artık neti bırakıcam
  • 06-12-2005, 14:47:29
    #34
    Herkesin yılı maddi olarak benzemiş

    Ben saglik bakimdan kotu bişey gecirmedim Allaha şükür.

    Bu sene lise bitti(Diploma alamadik).Ise girdim ilk defa 2ay calistim biraktim.
    5Sene net hayatimdan sonra ece PC aldim. 4Google ceki aldim Hala bitmedi parasi. 30+domain oldu siteler iyi gidiyor.

    Bu sene manitadan ayrildim Yaz sonunda hala bosum 2aydir ( Güzel kızlara duyurulur )

    Gözüm arabada filan degil cogu parayı eve veriyorum ama en azindan 2006 da INSALLAH bi laptop ve su diplomayı alirim subat sinavlarinda

    Bu arada 2005 te tanistigim nice güzel arkadaslarima tesekkur ediyorum.Her zaman yanimda olduklari icin 2006 da daha güzel geçmesi dileğiyle

    Bu arada YILBAŞI nda nerdeyiz. Ben surayı dusunuyorum da kizla gitmek pahalı Furkaned ile dusunuyoz
    http://www.biletix.com/live/wtsevent.php?Eventcd=FULA5
  • 06-12-2005, 15:17:39
    #35
    Misafir
    Yılbasında Sarayburnu'nda olurum, veya kız kulesinde. (Kız kulesinin karşısı. Üsküdar da yani. Içki içersem orada içerim )
  • 06-12-2005, 15:17:43
    #36
    Üyeliği durduruldu
    KoS bahsettiğin lise diplomasıysa hiç dert etme..
    ÖSS'yi kazanınca da verirler otomatik.
    Askerlik tecil için de verirler.
    1,2 sene geçsin yine verirler..
    Hatta zaman geçince alması daha kolay olur..

    Biz de zamanında az çekmedik..

    Sen üni için uğraş dostum, diplomayı her türlü verirler yorma kafanı.