Konu
2005 Nasıl Geçti ?
05-12-2005, 23:29:57
#28
OnurSqL
Misafir
2005 ocak - haziran arası ders çalıştım full time zati
ayrıca ünv. kazandım diye sevinirken hayatımın hatasını yaptığımı anladığıma kadar.. en iyiside dizayn1st katkılarıyla ve googledan çömdüğümüz paralarla..bu yıl iyi geçti