2005 benim için sıkıntı yılı oldu yıl sonuna geldik hiçbi sınavı veremedik daha sınavlara hazırlıkla geçen bir yıl web alemindede yoktum 1 yıldan fazla süre psikolojim bozulmuş durumda toparlanmaya çalışıyorum...
2006 yı dolu dolu yaşamak lazım 2 yılın acısını çıkaracağım her anlamda...