KoS bahsettiğin lise diplomasıysa hiç dert etme..
ÖSS'yi kazanınca da verirler otomatik.
Askerlik tecil için de verirler.
1,2 sene geçsin yine verirler..
Hatta zaman geçince alması daha kolay olur..

Biz de zamanında az çekmedik..

Sen üni için uğraş dostum, diplomayı her türlü verirler yorma kafanı.