Konu
2005 Nasıl Geçti ?
06-12-2005, 15:17:39
#35
QuicK
Misafir
Yılbasında Sarayburnu'nda olurum, veya kız kulesinde. (Kız kulesinin karşısı. Üsküdar da yani. Içki içersem orada içerim
)