• 06-12-2005, 15:55:43
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Lise diplomasını ne yapacaksın yav Önce olsa KPSS derdim şimdi o da yok..
  • 06-12-2005, 16:03:11
    #38
    Üyeliği durduruldu
    "Hayatım kaydı"
  • 06-12-2005, 22:42:51
    #39
    Üyeliği durduruldu
    """"===> "Kos" hala konusmuyor dedigini yapmadigim icin kendime lanet okuyorum lanetlerim tuttu adsenseden banlandim nasilim aldigim ceklerle allah'a sukurler olsun iyiyim. ===> "

    Dip Not : Sana LAnet Okumadim KENDIME LANET OKUDUM ..! TEŞEKKÜRLER.
  • 06-12-2005, 23:20:20
    #40
    Forumda duygusallık yapacak biri degilim.Sadece sana şunu soyliyebilirim.
    Ben sana kızgın yada kırgın degilim.Düşmanım değilsin Ama bu saatten sonra dostum olamazsın. Ben her zaman az yada cok yardim ederim herkese kimisi yanlış anlar bizi kimisi dostumuz olarak devam eder. Şimdiye kadar kimseye karşılık icin ne selam verdim nede iş yaptim.

    Ama senin dostlugun bana zarar verdi.Herkes de bilsin ne yaptigini istersen
    1sitemi sana ornek gosterim buna benzer yap para kazan diye aynısını kopyaladın uyarmama ragmen 1-2ay silmedin. Sonra sildin diğer sitemi kopyaladın.Bu zaman zarfında benim sana kızdıgımda para için yaptigimi düşünüyor bana birşeyler yazmiştin.

    Oysaki ben ing. bilmedigim halde sabahladım,ugrastim millet yardim etti site yaptim tasarım demiyorum ama bişey oluşturdum.Ben dostlarıma ornek veriyorsam bunu kopyalasınlar,cogaltsinlar diye degil ornek alip yapsinlar,kazansınlar.

    Suanda cogumuz ban yedik eve 3hesabım banlandı Saglık olsun benim dostlarım yine msn de yine selamımı alır yine geyik yaparız. Gittigi yere kadar olmadi bir işe girerim devam ederim.Para elbette onemli birsey hayatımıza bu işin için site yapiyorum.Ama hiçbir zaman fazla para kazanayım diye dostuma ne laf derim,nede kalp kirarim. Selametle...
  • 06-12-2005, 23:29:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Hayatımın aşkını buldum... ama uzaktaaa
  • 06-12-2005, 23:43:42
    #42
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı:
    Forumda duygusallık yapacak biri degilim.Sadece sana şunu soyliyebilirim.
    Ben sana kızgın yada kırgın degilim.Düşmanım değilsin Ama bu saatten sonra dostum olamazsın. Ben her zaman az yada cok yardim ederim herkese kimisi yanlış anlar bizi kimisi dostumuz olarak devam eder. Şimdiye kadar kimseye karşılık icin ne selam verdim nede iş yaptim.

    Ama senin dostlugun bana zarar verdi.Herkes de bilsin ne yaptigini istersen
    1sitemi sana ornek gosterim buna benzer yap para kazan diye aynısını kopyaladın uyarmama ragmen 1-2ay silmedin. Sonra sildin diğer sitemi kopyaladın.Bu zaman zarfında benim sana kızdıgımda para için yaptigimi düşünüyor bana birşeyler yazmiştin.

    Oysaki ben ing. bilmedigim halde sabahladım,ugrastim millet yardim etti site yaptim tasarım demiyorum ama bişey oluşturdum.Ben dostlarıma ornek veriyorsam bunu kopyalasınlar,cogaltsinlar diye degil ornek alip yapsinlar,kazansınlar.

    Suanda cogumuz ban yedik eve 3hesabım banlandı Saglık olsun benim dostlarım yine msn de yine selamımı alır yine geyik yaparız. Gittigi yere kadar olmadi bir işe girerim devam ederim.Para elbette onemli birsey hayatımıza bu işin için site yapiyorum.Ama hiçbir zaman fazla para kazanayım diye dostuma ne laf derim,nede kalp kirarim. Selametle...
    ..............
  • 06-12-2005, 23:50:32
    #43
    Misafir
    öpüşün barışın gençler hayat boş
  • 07-12-2005, 00:08:05
    #44
    Pco
    Misafir
    benim berbat geçti bir bakımdan da iyi internet sektorunde en fazla faaliyeti bu yıl gerçekleştirdim. yazın bir *** yapmadım işe gidip ve eve gelip internete girdim butun yaz nerdeyse boyle geçti. universitenin hazırlık sınıfını zorlan geçtim bu yıl 1. sınıf oldum kalmayı bekliyorum bu interneten birşeyler yapma amacında koşusuturup duruyorum ama elde var sıfır. Dahda soracak olursanız 4 5 kere denize gittim ( 5 dakika uzaklıkta deniz). monoton bir hayat işte **** Açılacam ama mevsimi deyil

    herneysa bu kadar genel ortalama %70 kotu %30 iyi
  • 07-12-2005, 00:10:12
    #45
    Üyeliği durduruldu
    benim hepiminden berbat geçti.
    şu hacker lar sayesinde 2005 imi burnumdan getirdiler