benim berbat geçti bir bakımdan da iyi internet sektorunde en fazla faaliyeti bu yıl gerçekleştirdim. yazın bir *** yapmadım işe gidip ve eve gelip internete girdim butun yaz nerdeyse boyle geçti. universitenin hazırlık sınıfını zorlan geçtim bu yıl 1. sınıf oldum kalmayı bekliyorum

bu interneten birşeyler yapma amacında koşusuturup duruyorum ama elde var sıfır. Dahda soracak olursanız 4 5 kere denize gittim ( 5 dakika uzaklıkta deniz). monoton bir hayat işte **** Açılacam ama mevsimi deyil
herneysa bu kadar genel ortalama %70 kotu %30 iyi