Forumda duygusallık yapacak biri degilim.Sadece sana şunu soyliyebilirim.
Ben sana kızgın yada kırgın degilim.Düşmanım değilsin Ama bu saatten sonra dostum olamazsın. Ben her zaman az yada cok yardim ederim herkese kimisi yanlış anlar bizi kimisi dostumuz olarak devam eder. Şimdiye kadar kimseye karşılık icin ne selam verdim nede iş yaptim.

Ama senin dostlugun bana zarar verdi.Herkes de bilsin ne yaptigini istersen
1sitemi sana ornek gosterim buna benzer yap para kazan diye aynısını kopyaladın uyarmama ragmen 1-2ay silmedin. Sonra sildin diğer sitemi kopyaladın.Bu zaman zarfında benim sana kızdıgımda para için yaptigimi düşünüyor bana birşeyler yazmiştin.

Oysaki ben ing. bilmedigim halde sabahladım,ugrastim millet yardim etti site yaptim tasarım demiyorum ama bişey oluşturdum.Ben dostlarıma ornek veriyorsam bunu kopyalasınlar,cogaltsinlar diye degil ornek alip yapsinlar,kazansınlar.

Suanda cogumuz ban yedik eve 3hesabım banlandı Saglık olsun benim dostlarım yine msn de yine selamımı alır yine geyik yaparız. Gittigi yere kadar olmadi bir işe girerim devam ederim.Para elbette onemli birsey hayatımıza bu işin için site yapiyorum.Ama hiçbir zaman fazla para kazanayım diye dostuma ne laf derim,nede kalp kirarim. Selametle...