• 19-01-2007, 19:23:25
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    antifirefox
  • 19-01-2007, 19:23:38
    #20
    sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
    ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.
  • 19-01-2007, 19:30:57
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili Adminim 10000 Tekil veya 15000 Tekil ile Alexada ilk 50 ye girmenin bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum. Aklıma Yatan En Mantıklı Sebep Girenlerin Hemen Hemen Hepsinin Webmaster Olması Ve Alexa Toolbar Kullanmaları. Yoksa 10 Bin Tekil İle İlk 50 Ye Girilemez Haksızmıyım ?
  • 19-01-2007, 19:33:45
    #22
    ddos diye bangır bangır bağırıyor millet
  • 19-01-2007, 19:34:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Genckolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Adminim 10000 Tekil veya 15000 Tekil ile Alexada ilk 50 ye girmenin bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum. Aklıma Yatan En Mantıklı Sebep Girenlerin Hemen Hemen Hepsinin Webmaster Olması Ve Alexa Toolbar Kullanmaları. Yoksa 10 Bin Tekil İle İlk 50 Ye Girilemez Haksızmıyım ?
    kaç kişi alexa toolbar kullanıyor ki? ben şahsen kullanmıyorum. etkisi var tabii ki ama sayı az diye tahmin ediyorum.

    tekil 10bin ile ilk 50 ye girilmez doğru. fakat anlık 2000 tekil, günlük 20-30bin tekil vs. bunlar etken diye düşünüyorum.
  • 19-01-2007, 19:37:54
    #24
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
    ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.

    Hagi bakalım gaza getirdin yükledim bende tekrar denicem alışmaya çalışcam.
  • 19-01-2007, 19:38:56
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen firefoxu açsan 2-3 gün sonra bırakamazsın .
    ie ne öyle sekmesi yok hep virüs yiyor hemde yavaş hemde yavaş indiriyor.
    o senin düşüncen
  • 19-01-2007, 19:41:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    chemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç kişi alexa toolbar kullanıyor ki? ben şahsen kullanmıyorum. etkisi var tabii ki ama sayı az diye tahmin ediyorum.
    tekil 10bin ile ilk 50 ye girilmez doğru. fakat anlık 2000 tekil, günlük 20-30bin tekil vs. bunlar etken diye düşünüyorum.
    yanlışın var. günlük 20-30 bin tekil değil.

    Toplam günlük 10k tekil diyor radmin..
    DDos ve toolbar sanırım bu sonucun sebebi.. Gerçi bende alexa toolbar kullanmıyorum.
  • 19-01-2007, 19:43:35
    #27
    alexa çoğu hite bakar

    r10 da çoğul hit var

    ddos ile dahada bir çoğalıyor